Friday, May 29, 2009

saje nak kongsi...

salam guys.. n girls also la kan.. adei... ptg semlm.. lepas azan solat asar... moyang aku yg sakit2 tu dah meninggal.. pada ari kamis... mlm jumaat... em... plz adiahkan al fatihah wat moyang aku deh.. moga rohnya ditempatkan dalam golongan orang2 yg beriman... amin...


sedey weh.. x sempat nak g ngadap moyang aku...... last2 aku g ngadap jenazah yg trkujur kaku... berlinangan jugak air mata nie.. pasrah.. redha dgn pmergian dia..






btw.. bes gile ar pat blk umah... mryau2 ngan kengkwan, makan2, shopping2.. ahaks... hua3... ingat nak carik kije. tp ntah laa..mcm malu plak nak g mintak kje sesowang.. tgk la guane nnti. kalo dpt leh gak tmabah det poket... bila income meningkat, prasaan nk shopping pun turut meningkat... jadi.. hipotesis diterima. hak3...






korang nak tau x guane kitorang masa study last paper utk exam aritu?? penat otak wehh.. kejuruteraan asas makanan.. pengiraan.. study lian, yg lain lak masukk.. tawakal je la skg.. uhu..tgk ar.. dahsyat x??


nie suma meja roomate aku.. meja aku kosong ja sbb aku stdy lepak kat lantai.. jarang stdy kat meja.. hik3..













kepada suma kwn2 aku kat poli.. wish u guys gd luck la 4 the coming result... bedebaq2 weyhh.. hehehe... k tata..

No comments:

Post a Comment