Friday, May 22, 2009

SaLam UkhUwAh...

nie gmba mase sem 1 nie.. hak3..



nama diberi Nur AtiQah Bt Azanan... Lahir kat dlm dapoQ kat umah tok dekat Kodiang, Kedah.. ala.. yg dekat kawasan sawah tu..tp menetap kat perlis darul sunnah... berat lak 100kg.. tinggi lak 168cm. hehe.. tekezut x? nak caya ke x ske ati la kan.. huhu~.. aku nie sorang yg peramah?? emm.. ntah.. tp suka gelak.. suka wat lawak.. tp dengan org yg aku kenal je la..kalo lom kenal tu..dah kenal bru la tau aku sapa.. kdg2 tu emo gak la..bese la kan.. pompuan.. huhu.. blajaQ lak kat Politeknik Sultan Haji Ahmad Shah, Kuantan Pahang.. amik kos diploma teknologi makanan.. skang nie sem 4... nak cuti sem dah pon..



msa aku ngah wat blog nie.. aku masih lagi dlm war zone~.. tgh final exam..huk3.. ada 1 paper ag nak abis.. killer paper wehh! huw... lambat toi~.. em.. doakan aku bjaya ea.. amin.. tolong2~ nak balikkkk...! huhu.. dekat 3 bln dah tau aku x blk umah wehh.. rindu tahap cipan dah nie kat family.. pastu rindu nak drift kat umah.. hik3... lesen P keta moto aku da mampuih dah bln 4 baru2 nie.. x p renew ag.. xdan..so. xleh la nak drive skg nie.. huk3..




--bad news!--
moyang aku yg aku pggil dia nenek ngah sakit tenat skg ni, pada masa ni, pada saat ni, dan di ketika ini........ huwaaa~ sedey maa.. dah byk bulan dah sakit.. tp ok lagi la masa aku jumpa dia msa raya aritu.. aku suap dia makan nasik... buah.... bg dia minum.. sembang2 ngan diaa... walaupun dah xnampak.. tp dia still ag ingat kat aku.. hu3.. tp mggu lepas dia masuk ward..sakit tua.. xleh nak telan mknn dah.. juz minum gitu2 je.. isaunya aku ya Allah... pastu lak mak aku call td.. dia kata nenek aku x leh nak bckap dah...senyap ja... huhuhuhuhu..... x tenteram toi hati nie wesss... (nak balik!!)2x ish... kwn blik aku ckap(madi) msa arwah bapak dia nak meninggal dlu mcm tu gak.. mula2 xleh nak mkn. pastu x leh nak bckp dah.. huhuhu.. isau ag~ asa cam nak nangeh guling2 pun ada skg niehhh.. isk!



skang nie yg aku mampu hanya berdoa n bacakan yasin utk dia dr jauh.. aku harap nenek aku yg aku syg tu sihat blk. mcm dlu2.. aku nak sembang2 ngan dia mcm dlu... suap2 dia mkn... hmm.. kwn2.. tlg doakan juga ea.. kalo da pa2 nak komen tu sila2 kan laa...



sampai disini dlu aku tulis.. nnti ada msa aku mrepek2 lagi.. salam~ T_T

No comments:

Post a Comment